torsdag, mars 16, 2006

Inget bredband synes än

Vi är installerade i huset sedan en och en halv månad tillbaka. Internetsituationen är dock prekär - först skulle det enligt det stora telebolaget gå att få ADSL, men när ingenting hände och vi klagade visade det sig att de visst inte alls hade byggt ut sånt i vår del av världen. Så är det på landet. Kommunen planerar för att ordna saken någon gång i höst. Till dess får jag väl distansblogga från universitetet.

Jag har läst mer än på länge i alla fall och om jag tänker efter lite ska jag nog kunna blogga en och annan rad om böckerna utan att ha högen tillhands bredvid mig. Ganska goda chanser till tätare uppdateringar här alltså (hört det förut?).

1 kommentar:

Bokmoster sa...

Åh, så bra att du har hittat ut från Bokskogen igen. Eller in i den, eller hur man nu ska säga!

Ser fram emot dina bokkommentarer i alla fall!